Reklamy mobilných operátorov sa nám spájajú hlavne s vianočnými evergreenmi, ktoré po krátkom čase dokážu pekne liezť na nervy. Môže to však byť aj inak, čoho dôkazom je aj jeden vynikajúci kreatívny počin britského O2 v rámci kampane #FollowTheRabbit.
Britské O2 v rámci kampane propaguje službu O2 Priority, ktorá umožňuje zákazníkom získať zľavy a vstupenky na hudobné podujatia a rôzne akcie spojené so zábavou, nakupovaním a hlavne zážitkami.
Zákazníci britského O2 si môžu zakúpiť vstupenku na živé hudobné vystúpenie až 48 hodín pred oficiálnym spustením predaja. Pod záštitou O2 sa konajú hudobné koncerty hneď na niekoľkých miestach v Spojenom kráľovstve.
Reklama za sprievodu elektronickej hudby zobrazuje niekoľko postáv v zdanlivo bežných a nudných životných situáciách, ako sledovanie televízie, žehlenie alebo pripravovanie večere v mikrovlnnej rúre.
Nudu preruší až modrý zajac, resp. celá skupina modrých zajacov, ktoré začnú znudené osoby nasledovať po nočných uliciach mesta. Pár osôb sa postupne zleje do davu, ktorý zajace privedú do cieľa – akejsi vstupnej brány k zábave plnej hudby.
Kampaň pre britské O2 vyrobila agentúra VCCP v spolupráci s režisérskou dvojicou Nic Goffey a Dominic Hawley, ktorá vystupuje pod pracovným pseudonymom dom&nic. O hudobný podtext sa postaralo legendárne duo elektronickej hudby z The Chemical Brothers. V reklame znie ich upravená skladba EML Ritual.
Pozrite si výbornú reklamu a nezabudnite si zapnúť zvuk.