Kanadská prevádzka populárneho fastfoodu využila výdobytok digitálnej éry, aby prilákala pozornosť moderných zákazníkov. Nečakali však, že o pár hodín neskôr vypredajú všetko, čo majú v danej chvíli k dispozícii.
Ako informuje FinancialPost, zamestnanci KFC nevedeli, ako kryptomena Bitcoin funguje, a ani to, čo sa stane, keď spravia to, čo spravili. Na druhý deň doobeda však vedeli, že už nemajú čo ponúkať hladným zákazníkom. Kýbeľ plný kuracích kúskov s bohatou prílohou jednoducho išiel ako teplé rožky.
Platba za maškrty fungovala prostredníctvom špeciálneho URL odkazu z Facebook stránky pre fanúšikov, kde ho fastfood zverejnil v rámci limitovanej marketingovej kampane, aby vďaka nemu mohli posielať digitálne mince na účet KFC. Celý proces prebiehal cez špeciálny platobný systém BitPay, čiže si dotyčný v pohodlí domova zaplatil účet a onedlho mu prišiel dovoz jedla, ktoré potom už iba prevzal, píše úzko špecializovaný web Coindesk.
„Samozrejme, nevieme presne, čo to ten Bitcoin je, alebo ako funguje, ale to by nemalo stáť v ceste medzi vami a šťavnatým kurčaťom.“
KFC Canada presents The #Bitcoin Bucket. Sure, we don’t know exactly what Bitcoins are, or how they work, but that shouldn’t come between you and some finger lickin’ good chicken. https://t.co/2OKuCHk5Hb pic.twitter.com/UwaduB8toi
— KFC Canada (@kfc_canada) January 11, 2018
To by som nejedol, ani keby to rozdávali zadarmo.
Napad super, jedlo nanic 😀