Tesla len nedávno rozšírila svoje portfólio ponúkaných elektromobilov. Okrem šialeného roadsteru automobilka predstavila aj dvojicu elektrických kamiónov Tesla Semi.
Práve o ne prejavili záujem niektoré z najvýznamnejších spoločností, medzi ktorými nechýba ani Ansheuser-Busch produkujúca pivo Budweiser a Bud Light.
Spoločnosť si u Tesly objednala hneď 40 kusov kamiónov, za čo zaplatila 800 000 dolárov (rezervácia jedného kamiónu stojí 20 tisíc dolárov). Neskôr, keď budú kamióny dokončené bude musieť spoločnosť doplatiť celkom 6 miliónov dolárov. Za jeden elektrický kamión tak zaplatí 150 000 dolárov. Ide pritom o menej „výkonný“ model, ktorý ponúka dojazd len 480 km, zatiaľ čo drahší model má dojazd až 800 km, no stojí už 180 000 dolárov.
O kamióny Tesly prejavili záujem aj ďalšie spoločnosti, medzi ktoré patrí napríklad DHL či americký nákupný reťazec Walmart. Doteraz si však toľko kusov neobjednala žiadna iná spoločnosť.
Len aby ich mali kde nabijat….