Vyzerá to tak, že spoločnosti vyrábajúce nápoje chcú pred svojimi zákazníkmi vyzerať dobre. Po tom, ako si u Elona Muska objednala 40 kusov spoločnosť Anheuser-Busch (Budweiser a Bud Light) svoju objednávku odoslala aj spoločnosť PepsiCo.
Výrobca známych sladených nápojov, ako napríklad Pepsi, 7 Up, Mirinda či čajov Lipton (alebo aj chipsov Lay’s) si v Muskovej Tesle objednal rovno 100 kusov nákladiakov Tesla Semi. Ich cieľom je znížiť emisie a faktúry za pohonné hmoty.
Každá z rezervácií je podmienená zložením sumy vo výške 20 000 dolárov, aby Tesla vedela, že to daný jedinec alebo firma myslí skutočne vážne. Spoločnosť PepsiCo tak na účet Tesly zaslala slušné 2 milióny dolárov. Celková suma objednávky by sa však mala vyšplhať na 15 miliónoch dolárov.
PepsiCo vlastní flotilu 10 000 nákladiakov, takže Tesla Semi sa medzi všetkými kamiónmi stratia. Podľa hovorcu spoločnosti ich bude PepsiCo využívať na kratšie vzdialenosti.