Apple je zaz a znova na samom vrchu v hodinkovom biznise za posledný štvrťrok, podľa tvrdenia portálu Canalys. Apple rozoslal 3,9 milióna hodiniek, čo robí pre spoločnosť tento štvrťrok tým najsilnejším v roku 2017.
Až 800 000 rozoslaných balíkov obsahovalo Apple Watch Series 3 s podporou LTE. Konkurenti Xiaomi a Fitbit sa zaradili nižšie s 3,6 a 3,5 miliónmi predaných hodiniek. Podľa portálu Canalys bol ich výkon lepší ako priemerný v novom Q3, kde bol v minulosti biznis o niečo pomalší.
Apple Watch Series 3 mali zopár problémov s LTE pripojením, ktoré boli vyriešené v systémovom update v niekoľkých týždňoch po vydaní. Zatiaľ to však vyzerá tak, že Apple Watch má za týmto úspechom Apple najväčšiu zásluhu.
Ako si Apple povedie ďalej?
Analytik pre Apple predpovedal veľký úspech v druhom polroku s hodinkami Series 3. Apple však nemal dostatok hodiniek na to, aby bol pripravený na očakávaný dopyt podobne, ako pri iPhone X. Keďže sa teraz blížime do sviatočnej sezóny, môžeme očakávať, že dopyt po hodinkách bude len rásť.