Najväčší slovenský mobilný operátor hlási problémy s DSL internetom. Nedostupnosť služieb sa síce netýka všetkých zákazníkov, ovplyvnených je ich však dosť veľa. Potvrdila to aj hovorkyňa operátora, Alexandra Piskunová.
Tá ďalej odporučila, aby si dotknutí zákazníci resetovali router do základných nastavení. Operátor o probléme veľmi dobre vie a už pracuje na jeho odstránení. Podľa informácií zo Živé má problém trvať už niekoľko dní.
Orange zverejnil aj spôsob, akým sa dá resetovať router:
- reset routera do továrenských nastavení (bežne stačí v zadnej časti routera stlačiť otvor na 10 sekúnd, zariadenie musí byť zapnuté)
- overiť stav Wi-Fi; ak nejde, pripojenie cez LAN kábel (ak si chcete Wi-Fi zapnúť, tu je postup pre dodávané routery TP-Link a Zyxel)
Ak sa vám internet nerozbehne ani po resete routera, kontaktujte zákaznícku linku Orangeu.