Spoločnosť Apple má povesť technologického lídra a kultového inovátora, čiže by sme očakávali, že sa sociálne siete budú hemžiť príspevkami s oficiálnym emblémom nahryznutého jabĺčka. Vôbec.
Apple nikdy nevsádzalo na tradičné marketingové kampane, resp. to s nimi nikdy nepreháňalo. Skôr sa držalo v úzadí a plachosť sa týkala aj sociálnych sietí.
Sociálne siete predstavujú obrovskú silu, ktorá môže spoločnosť ako značku posunúť ďalej. Je iba na samotných spoločnostiach, ako sociálne siete využijú. Asi najlepšia je samozrejme obojsmerná komunikácia a interakcia s užívateľmi.
Populárnej kalifornskej spoločnosti, ktorá počas 3. štvrťroku fiškálneho roka 2017 predala 41 miliónov smartfónov, zrejme chýbali srdiečka sociálnych sietí. Presnejšie Instagramu. Apple je aj na Facebooku, jeho stránka však nevykazuje aktivitu.
Len existuje, profilová a titulná fotografia je vždy aktualizovaná v súčasnom technologickom duchu spoločnosti a počet fanúšikov presahuje 7,3 milióna. Instagram začalo Apple využívať aktívnejšie.
Podstatou Instagram profilu spoločnosti je kampaň #ShotOnIphone. Apple nám chce ukázať svet, ktorý vidia užívatelia prostredníctvom objektívu smartfónov iPhone. Obsah tak v podstate vytvárajú sami užívatelia a Apple rozhodne, ktorý zverejní.
Zo strany spoločnosti ide o skvelý nápad. Na jeho Instagrame sa postupom času združia tie najlepšie snímky zachytené smartfónmi iPhone. O obsah určite nebude núdza. Každý sa rád pochváli skvelou snímkou, o ktorej si myslí, že je lepšia ako všetky ostatné.
Používatelia iPhone smartfónov nie sú výnimkou a pod fotografiami sa hashtag #ShotOnIphone určite začne objavovať častejšie. Apple má na Instagrame zatiaľ 746 sledovateľov, čo je pri povesti spoločnosti doslova smiešne.
Apple je však na Instagrame iba krátku chvíľu a v najbližších dňoch bude počet sledovateľov rásť závratným tempom. Pokiaľ ste fanúšikom nahryznutého jabĺčka, Instagram spoločnosti Apple nájdete na tejto adrese.