Najväčšia sociálna sieť plánuje rozšíriť svoje súčasné portfólio reklamných kanálov o ďalšiu lukratívnu možnosť. Potenciálni zákazníci, ktorí budú chcieť propagovať svoje služby alebo výrobky, tak budú onedlho môcť využiť aj populárnu mobilnú aplikáciu.
Inteligentná reklama sa začne zobrazovať priamo na domovskej obrazovke Messengeru, kde sú v súčasnosti vidieť načaté konverzácie nielen s našimi priateľmi z Facebooku alebo zdieľané zážitky. Ostrá prevádzka by mala nastať niekedy v priebehu druhej polovice aktuálne prebiehajúceho roka, čomu predchádzalo testovanie na menšom počte používateľov v Thajsku aj Austrálii, píše The Verge.
„(Reklama) pre nás neznamená úplne všetko, momentálne však vďaka nej zarábame peniaze,“ uviedol na margo kontroverzných plánov sociálnej siete Stan Chudnovsky, šéf tímu, ktorý má na starosti Messenger.
Plánovaný krok Facebooku nepochybne odradí mnoho ľudí od používania originálnej aplikácie, takže tu existuje celkom slušná pravdepodobnosť, že časť z nich postupom času prejde k niektorej z dostupných alternatív, kde ich avizované reklamy už nebudú otravovať. Stačí iba v digitálnom obchode Google Play Store alebo v App Store jednorázovo investovať pár drobných a je po pekelných problémoch.
Ads are coming to Facebook Messenger’s home screen https://t.co/DnSINb8bdA pic.twitter.com/9QI4Y8rJnq
— The Verge (@verge) 12. júla 2017